Lovisas bakverk & stuff

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Lovisa - 6 april 2012 09:12


 

Igår var sista dagen i skolan innan lovet och jag ville så gärna baka något med kycklingar :) Men det är alltid svårt att baka till klassen eftersom vi har en gluten och en ägg-allergiker. Men i senaste ica buffe hittade jag en artikel med dessa cupcakes som var både ägg, gluten och mjölk fri från bloggen "bakemyday.se". Fast jag använde vanligt smör och bytte ut sojamjölet mot 1 dl majsmjöl och en halv dl blandat majsmjöl, potatismjöl och rismjöl. :)

Eftersom det inte var nå ägg i så blev de lite kompakta men goda ändå, mitt förslag är att äta de samma dag som man gör de för då smakar de som bäst :)


        


GLAD PÅSK :)

Presentation


Bloggar om sånt jag bakar och "skapar". Går sista året på civilekonomprogrammet på LTU, ett kapitel som snart även det är avslutat. Men lusten för att baka och skapa består, så här får ni följa mina skapelser och förhoppningsvis med fler uppdateringa

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards